The Dark Side of Love
Estranged brothers, Julian and Michael, are forced to confront their troubled pasts after the death of their mother. Julian is in an awkward situation having been set up at an auction with Steven, an eligible bachelor. Michael would rather hustle for drugs for his girlfriend Chanel, than face the reality that he is spiraling out of control.