The world's first Bromantic Reality in the form of a manly love story of Dream guy, a young man who sets out to find the right person from 16 single men to complete his love life. Under the most romantic love atmosphere From single men who are ready to learn and build their attraction to become the only 'right person' of Dream Guy.