Our Season: Spring with Park Jae Chan Episode 1
Here's Park Jae Chan in his youth. The spring day of his life has finally come. While being unable to fully enjoy the spring due to growing attention from the public and his hectic schedule, he gets a friendly letter from a stranger called “Winter”. By doing what Winter tells him through the letter, he finally learns how to truly enjoy spring.