The heat is on! It's either win or lose for our beloved eight as they are given a golden opportunity to reallocate their rooms and through a fierce game of 'go-kart racing'. The rules are simple: Beat your rivals to the chase and come out on top and you'll be the first one to choose where and whom you want to stay with. So what are we waiting for? Let the games begin, Fellas.