Chris and his partner David are content in their stable relationship, but Chris secretly longs to introduce a third person for added excitement. Meanwhile, Rafael and Lukas face constant arguments over trivial matters and conflicting life goals, despite their love for each other. Through a twist of fate, these four individuals from the same city find themselves unexpectedly intertwined. Balancing two relationships and four distinct personalities becomes their ultimate challenge as they navigate the changes unfolding in their lives.