Things get intense between Emily and her scene partner during a rehearsal for Billy’s new film. Billy and Daniel interview prospective roommates, which proves to be a total disaster. Emily invites Carter over (the cutie from the bar) and gets everyone drunk, inadvertently resulting in a potential answer to the roommate problem.