It's the day of the big going-away party. Billy kicks the night off by showing his new short film, and then the party get's going. Local rocker Julien Baker performs a farewell song for Daniel. Away from the crowd, Billy and CQ finally connect. As the evening winds down, everyone reflects on the journey that brought them to this moment. And the one ahead.