A birthday reminder on Billy's computer opens up some old wounds. Carter moves in with the help of his not-so-supportive siblings. Daniel’s boyfriend, CQ, finds out Daniel might be cheating on him. Billy loses his temper at rehearsal, but Emily can see that it's a deeper issue.